DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW

Posiadamy wysokie stany magazynowe. Dlatego większość zamówień wysyłamy już w 24h!
Jesteśmy jednym z największych sklepów z produktami ergonomicznymi w Polsce. Zapraszamy do zakupów!

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

osiadamy wysokie stany magazynowe. Dlatego większość zamówień wysyłamy już w 24h (oznaczone wysyłka 24h)! Część produktów personalizowanych lub specjalistycznych lub takich, których nie mamy w magazynie od ręki wysyłamy zgodnie z adnotacją przy produkcie. Na przykład cześć takich produktów wysyłamy w 2-5 dni lub powyżej kilkunastu dni dla wybranych foteli ergonomicznych lub produktów sprowadzanych np. z USA.

Wysyłamy zamówienia również za granicę, ale zawsze wymaga to kontaktu z naszym BOK i aktualizacji kosztów wysyłki.

Możesz to zrobić. Skontaktuj się z nami celem wyboru preferowanej metody płatności.

Oferujemy dwie metody płatności odroczonych. Polegają one na możliwości złożenia zamówienia i odroczenia płatności nawet do 54 dni. O metodach PAYPO lub P24NOW płatności odroczone przeczytasz tutaj.

Jeśli zakupów dokonuje jednostka publiczna (np. szkoły, uczelnie państwowe, samorządy, instytuty itd.) to przydzielamy 7-14 dni terminu płatności.

Jak złożyć zamówienie z terminem płatności?
1. Można wybrać płatność przelewem tradycyjnym (wpłata na konto) i w uwagach oznaczyć, że interesuje Państwa faktura przelewowa.
2. Przy składaniu zamówień mailowo prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta: bok@ergopoint.com.pl.
W mailu prosimy podać wszystkie potrzebne dane do faktury/wysyłki oraz jakie produkty są zamawiane.
Po otrzymaniu maila potwierdzimy dostępność produktów oraz czas realizacji zamówienia.

Oferujemy wiele metod wysyłki. Poznasz je tutaj.

Niestety nie mamy takiej możliwości. Oferujemy darmową dostawę już od 350 zł, a większość zamówień wychodzi z naszych magazynów już w 24h!

Masz u nas konto, a nie potrafisz się zalogować? Skontaktuj się z nami a pomożemy!

Jeśli Twoje zamówienie w ciągu 2 dni do Ciebie nie dotrze skontaktuj się z nami. Szybko wyjaśnimy, co się stało.

Pracujemy w oparciu o nowoczesne systemy informatyczne i pod kontrolą monitoringu. Dlatego braki w paczkach dla Klientów prawie się nie zdarzają:) Jeśli jest inaczej w Twoim przypadku prosimy o ponowne dokładne sprawdzenie paczki (czasami coś ukryje się w wypełniaczu). Nadal nie znajdujesz produktu to skontaktuj się z nami.

Oczywiście. Jeśli podczas zakupu oznaczono zgodę na przesłanie e-mail z krótką ankietą to kilka dni po odbiorze przesyłki otrzymasz ankietę od Google. Opinie są weryfikowane zakupem (dostępne są dla osób, które dokonały zakupu).

ZWROTY I REKLAMACJE

Na zwrot bez podania przyczyny masz 14 dni! Ze szczegółami zapoznaj się tutaj.

Zapoznaj się z procedurą składania reklamacji tutaj.

DANE KONTAKTOWE

Jesteśmy dla Ciebie dostępni:

Infolinia 577 877 311

pon-pt: 08.00-16.00

E-mail bok@ergopoint.com.pl