Koszty dostawy
|
Ergopoint.com.pl
|
|
do 350 zł
|
powyżej 350 zł
|
|
Przedpłata
|
||
Kurier Fedex
|
12
|
Darmowa dostawa
|
Kurier DPD
|
16,99
|
16,99
|
Paczkomaty Inpost
|
12,99
|
12,99
|
Za pobraniem
|
||
Kurier Fedex
|
15,99
|
15,99
|
Kurier DPD
|
18,99
|
18,99
|
Paczkomaty Inpost
|
-
|
-
|
1 Wszystkie przesyłki realizujemy za pomocą firm kurierskich DPD, Fedex, Inpost oraz Paczkomaty Inpost. Klient podczas realizacji zakupów ma możliwość wyboru sposobu przesłania przesyłki (przesyłka kurierska lub przesyłka paczkomaty).
1.2Dostawa Towarów (miejsce wydania rzeczy) jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. Wysyłka towaru poza teren kraju wymaga kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (tel. 577 877 311).
1.3 Niektóre produkty nieprefabrykowane, przygotowywane pod zamówienie Klienta i spersonalizowane mogą być wyłączone z możliwości dostawy kurierem za pobraniem (w takim przypadku skontaktuje się z Tobą BOK).
1.4 Produkty personalizowane jak np. klękosiady i siedzenia dynamiczne Nest i Ercolino marki Mayer wyłączone są z możliwości zwrotu. Są one każdorazowo obszywane tkaniną zgodnie z wybranym przez Klienta modelem tkaniny.
2.Informowanie o przesyłce
- Zamówienie jest wysyłane na adres podany w formularzu danych osobowych jako adres dostawy. Przy każdym nowym zamówieniu adres ten można modyfikować.
- O szczegółach doręczenia (godzina i numer nadania) poinformujemy w mailu wysyłanym w momencie przekazania paczki firmie kurierskiej.
- Czas dostawy zamówienia jest podany w opisie produktu i obejmuje czas potrzebny na jej skompletowanie i czas potrzebny kurierowi na jej dostarczenie.
3.Koszt dostawy
- Koszt dostawy jest doliczany do ceny wybranych przez Państwa towarów w koszyku. Suma tych kwot to ostateczna cena do zapłaty za zamówienie. W podsumowaniu koszyka podawany jest domyślnie najniższy koszt dostawy zamówienia (Paczkomaty Inpost), a weryfikacja (zatwierdzenie lub zmiana) tego kosztu następuje po wyborze przez Klienta sposobu dostawy.
- WYSYŁKA GRATIS w sklepie ergopoint.com.pl dla zamówień przedpłaconych
- Zamówienia w kwocie powyżej 350 zł brutto i opłacone przedpłatą (szybkie przelewy online lub przelew bankowy) wysyłane są do Klienta na koszt sklepu ErgoPoint.com.pl kurierem Fedex (nie dotyczy mat pod krzesła i innych produktów ponadgabarytowych lub ponad 30 kg).
- WYSYŁKA GRATIS w sklepie 4kidspoint.pl dla zamówień przedpłaconych
- Zamówienia w kwocie powyżej 299 zł brutto i opłacone przedpłatą (szybkie przelewy online lub przelew bankowy) wysyłane są do Klienta na koszt sklepu 4kidsPoint.pl kurierem Fedex (nie dotyczy mebli i innych produktów ponadgabarytowych lub ponad 30 kg).
- WYSYŁKA STANDARDOWA PRZEDPŁACONA (dla zamówień poniżej wartości uprawniających do wysyłki gratis lub zamówień z wybraną opcją wysyłki kurier DPD):
- dla przesyłek 0,01 - 30 kg koszt wysyłki to 12 zł (kurier Fedex - czas dostawy ok. 1 dzień roboczy od wysyłki) lub
- dla przesyłek 0,01 -30 kg koszt wysyłki to 16,99 zł (kurier DPD - czas dostawy ok. 1 dzień roboczy od wysyłki) lub
- dla przesyłek 0,01 - 20 kg koszt wysyłki to 12,99 zł (Paczkomaty Inpost - czas dostawy ok. 1 - 2 dni robocze od wysyłki).
Koszt przesyłki kurierskiej DPD / Fedex dla przesyłek powyżej 30 kg wagi rzeczywistej i/lub gabarytowej |
|
30-40 kg |
45,00 zł |
50-60 kg |
55,00 zł |
60-70 kg |
69,00 zł |
70-80 kg |
89,00 zł |
80-100 kg |
min. 99,00 zł cena ustalana indywidualnie |
>100 kg |
cena ustalana indywidualnie |
- Cena przesyłek może się różnić od podanych wyżej w przypadku przesyłek o niestandardowych gabarytach. Cena taka jest podana każdorazowo w opisie produktu.
- WYSYŁKA POBRANIOWA:
- dla przesyłek 0,01 - 30 kg koszt wysyłki to 15,99 zł (kurier Fedex pobranie - czas dostawy ok. 1 dzień roboczy od wysyłki) lub
- dla przesyłek 0,01 -30 kg koszt wysyłki to 18,99 zł (kurier DPD pobranie - czas dostawy ok. 1 dzień roboczy od wysyłki) lub
REGULAMIN PROMOCJI „DARMOWA DOSTAWA OD MINIMALNEJ WARTOŚCI ZAMÓWIENIA”
§1 POSTANOWIENIA WSTĘPNE
- Organizatorem Promocji „Darmowa dostawa od minimalnej wartości zamówienia” jest firma GRUPA SILESIA Aleksandra Bałon, z siedzibą w Ustroniu (kod pocztowy 43-450), ul. Brody 79, posiadającą NIP 5482585928, REGON 242993315…
- Promocja jest prowadzona za pośrednictwem sklepu internetowego ErgoPoint.com.pl (działający pod adresem www.ergopoint.com.pl), 4kidsPoint.pl (działający pod adresem www.4kidspoint.pl), zwanego dalej „Sklepem”.
§2 WARUNKI UDZIAŁU W PROMOCJI
- Promocja rozpoczyna się w dniu 01.01.2021 r. i trwa do odwołania.
- W promocji mogą wziąć udział wszystkie osoby fizyczne i prawne.
- Skorzystanie z promocji następuje poprzez złożenie i opłacenie w Sklepie zamówienia o wartości minimalnej (dalej Wartość minimalna zamówienia):
• 350 zł brutto dla sklepów ErgoPoint.com.pl. (nie dotyczy mat pod krzesła i innych produktów ponadgabarytowych lub ponad 30 kg lub wysyłki poza granice Polski).
• 299 zł brutto dla sklepu 4kidsPoint.pl (nie dotyczy mebli i innych produktów ponadgabarytowych lub ponad 30 kg lub wysyłki poza granice Polski).
Po złożeniu zamówienia, w koszyku koszty przesyłki automatycznie zostaną zmniejszone do 0 zł, a klient nie poniesie kosztów związanych z wysyłką zamówionego towaru. - Jeżeli klient dokona częściowego odstąpienia od umowy (zwraca część z zakupionych towarów), umowę na zwracane towary w świetle prawa uznaje się za niezawartą. Umowa zawarta jest wtedy wyłącznie na produkty, które ostatecznie pozostały u klienta. W związku z tym, jeśli ostateczna umowa zostaje zawarta na kwotę mniejszą niż Wartość minimalna zamówienia (klient nie spełnia warunków Promocji), Organizator ma prawo do potrącenia kosztu wybranej przez klienta formy wysyłki z kwoty zwracanej klientowi za towary, od których zakupu odstąpił.
- Udział w promocji oznacza akceptację zasad promocji zawartych w niniejszym Regulaminie oraz akceptację zasad regulaminu sklepów opublikowanych w ww. witrynach.
- Promocja łączy się z innymi promocjami.
- Promocja obowiązuje dla wszystkich form płatności.
- Klient może skorzystać z promocji wielokrotnie.
- Gratyfikacji otrzymanej w promocji (darmowa wysyłka) nie można wymienić na ekwiwalent pieniężny ani rzeczowy.
§3 REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące Promocji można zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail bok@4kidspoint.pl.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 od dnia ich otrzymania przez Organizatora Promocji.
Procedura reklamacyjna przyjęta przez organizatora Promocji nie narusza w żaden sposób uprawnień przyznanych uczestnikowi Promocji na mocy powszechnie obowiązującego prawa.
§4 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW PROMOCJI
- Dane osobowe zbierane przez Administratora danych osobowych (właściciela Sklepu Internetowego – Organizatora promocji) są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej: RODO.
§5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy Regulamin Promocji „Darmowa dostawa od minimalnej wartości zamówienia” jest publicznie dostępny na stronach sklepów Organizatora.
- Organizator Promocji zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku pojawienia się ważnej przyczyny definiowanej jako:
- zmiana prawa regulującego zasady i organizację realizacji Promocji, wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki organizatora i uczestników Promocji;
- zmiana okresu obowiązywania Promocji;
- zmiana sposobu przeprowadzania Promocji spowodowana względami technicznymi, technologicznymi lub biznesowymi.
W przypadku dokonania zmiany w Regulaminie, Organizator udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez jego publikację w witrynie sklepu.
- Zmiana Regulaminu nie wpływa na zamówienia złożone w ramach Promocji przed dokonaniem zmiany.
- Do wszelkich spraw nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie będą miały zastosowanie postanowienia regulaminu serwisu dostępnego na stronach sklepów oraz powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
- Regulamin Promocji wchodzi w życie z dniem 01.01.2021 r. i obowiązuje do odwołania.
NOWOŚĆ dostawa w sobotę kurierem DPD lub Fedex
Usługa polegająca na nadaniu i/lub doręczeniu przesyłki w sobotę w godzinach 8:00 – 17:00. Usługa możliwa do realizacji tylko w przypadku nadania w ostatni, poprzedzający sobotę dzień roboczy. Dotyczy paczek o wadze do 31,5kg. Usługa ta jest realizowana wyłącznie dla lokalizacji z dostępnością serwisu DPD. Koszt usługi to dodatkowo 11 zł netto (13,53 zł brutto) do podstawowego kosztu wysyłki w przypadku DPD oraz 15 zł netto (18,45 zł brutto) w przypadku kuriera Fedex.
W celu skorzystania z usługi prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu sprawdzenia dostępności usługi dla danej lokalizacji.
3 a. Koszt dostawy za granicę
Poniżej podajemy orientacyjne koszty wysyłek za granicę. Finalny koszt wysyłki wymaga potwierdzenia przez Biuro Obsługi Klienta. W okresie do 31.06.2022 do poniższych kwot należy doliczyć 29% ze względu na tzw. opłatę paliwową naliczaną przez serwis kurierski.
Kraj |
Do 3 kg |
do 10 kg |
do 31.5 kg |
Strefa |
Opłata strefowa |
Austria |
68 |
104 |
118 |
1 |
- |
Belgia |
67 |
104 |
117 |
1 |
- |
Bułgaria |
110 |
111 |
124 |
2 |
- |
Chorwacja |
145 |
155 |
172 |
3 |
- |
Czechy |
35 |
45 |
55 |
1 |
- |
Dania |
57 |
104 |
118 |
1 |
55 |
Estonia |
57 |
104 |
118 |
1 |
55 |
Finlandia |
91 |
111 |
128 |
2 |
109 |
Francja |
91 |
111 |
128 |
2 |
55 |
Grecja |
125 |
155 |
172 |
3 |
82 |
Hiszpania (1) |
125 |
155 |
172 |
3 |
82 |
Holandia |
57 |
104 |
118 |
1 |
55 |
Irlandia |
125 |
155 |
172 |
3 |
- |
Litwa |
57 |
104 |
118 |
1 |
- |
Łotwa |
57 |
104 |
118 |
1 |
- |
Niemcy (2) |
32 |
46 |
56 |
1 |
61 (dopłata dla Busingen) |
Portugalia |
125 |
155 |
172 |
3 |
109 |
Rumunia |
91 |
111 |
128 |
2 |
- |
Słowacja |
67 |
120 |
145 |
1 |
- |
Słowenia |
91 |
111 |
128 |
2 |
- |
Szwecja |
91 |
111 |
128 |
2 |
82 |
Węgry |
57 |
104 |
118 |
1 |
- |
Wlk. Brytania |
46 |
71 |
97 |
2 |
55 |
Włochy (3) |
91 |
111 |
128 |
2 |
91 (dla Livigno i Campione d'Italia dodatkowa dopłata 600 PLN) |
Wyspa Man |
91 |
111 |
128 |
2 |
- |
Luksemburg |
57 |
104 |
118 |
1 |
- |
4.Bezpieczeństwo dostaw
- Wszystkie zamówienia realizowane przez ErgoPoint.com.pl / 4kidsPoint.pl są uważnie i starannie pakowane. Wszystkie przesyłki są owijane w wypełnienie z papieru i /lub folię bąbelkową lub też osobne pudełka z wypełnieniem.
- Korzystamy z renomowanych firm kurierskich, dzięki temu transport przesyłek jest bezpieczny i szybki. Przesyłki za pośrednictwem firm kurierskich są ubezpieczone na wypadek uszkodzenia ich w czasie dostawy.
- Prosimy po odebraniu przesyłki od kuriera o sprawdzenie jej zawartości przy kurierze, ponieważ takie są warunki ubezpieczenia przesyłki. W przypadku uszkodzeń kurier ma obowiązek spisania protokołu szkody. W przypadku spisania protokołu szkody w kolejnym dniu znacząco spadają szanse na pozytywne rozpatrzenie reklamacji przez przewoźnika.
- Jeśli paczka ma widoczne uszkodzenia (pozrywane folie, duże wgniecenia, zerwane folie, zmoczona tektura itp.), proszę nie podpisywać odbioru paczki i w obecności kuriera spisać protokół szkody. Jeden egzemplarz proszę zostawić dla siebie, a drugi dla kuriera. Następnie prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta ErgoPoint.com.pl / 4kidsPoint.pl i poinformowanie o fakcie spisania protokołu szkody.
5.Zwroty i reklamacje
- Pragniemy by nasi Klienci wiedzieli, że zakupy u nas są bezpieczne. Dlatego jeśli zakupisz produkt, który Ci nie będzie odpowiadał masz możliwość jego zwrotu w terminie 14 dni bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów (za wyjątkiem kosztów podanych w art. 33 i 34 ustawy o prawach konsumentów z 30.05.2014r.). Sklep nie ponosi kosztu odesłania towaru.
- Jeśli chcesz reklamować zakupiony produkt skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Reklamacje realizujemy w prosty i szybki sposób.