Porządek i segregowanie dokumentów 

(wszystkie kategorie) w dziale

Porządek i organizacja

 

Segregacja dokumentów firmowych – dlaczego jest tak ważna?

 

Dobra, solidna i skrupulatna segregacja dokumentów firmowych, to bardzo ważny aspekt prowadzenia firmy, nie tylko ze względu na codzienne jej funkcjonowanie, ale przede wszystkim ze względów prawnych i podatkowych. W przypadku ewentualnych niezgodności czy kontroli odpowiednie urzędy będą wymagały pełnej dokumentacji. Ponadto ważne firmowe dokumenty są niezbędne do rozwiązywania codziennych kryzysów, planowania inwestycji czy też wnioskowania o wsparcie finansowe z banku, czy innych instytucji. Przechowywanie i archiwizowanie dokumentów to zatem niezmiernie istotna kwestia, dlatego trzeba zadbać, aby było to przejrzyste, łatwo dostępne i czytelne. Prowadząc firmę, należy bezwzględnie zadbać o to, aby segregacja dokumentów odbywała się regularnie, a dokumenty były przechowywane w odpowiedni sposób. Estetyczne koszulki pozwolą zachować dokumenty w czystości i zagwarantują łatwe przechowywanie ich w segregatorach i szybki dostęp w razie konieczności. Teczki i skoroszyty to idealne narzędzia do organizacji dokumentacji w przypadku realizacji różnego rodzaju projektów czy też rozliczaniu dotacji. Akcesoria RFID są niezbędne do zachowania trwałości kart identyfikacyjnych czy kredytowych, natomiast opakowania na płyty cd zapewnią bezpieczeństwo i ochronę ważnych danych, przechowywanych na mobilnych nośnikach. Przechowywanie i archiwizowanie dokumentów to nie tylko domena firm i porządek w dokumentach, ale w życiu prywatnym również posiadamy mnóstwo ważnych rachunków, umów czy dokumentów, które warto przechowywać w sposób uporządkowany tak, aby w razie potrzeby szybko do nich dotrzeć i zagwarantować sobie spokój.

Porządek w miejscu pracy

Wyposażenie do organizacji i przechowywania dokumentów można pogrupować na szereg podkategorii służących do:

  • przechowywanie dokumentów (stojaki na ulotki, półki na dokumenty, półki na ścianę, pojemniki na dokumenty, pojemniki z szufladkami, sortery na dokumenty, stojaki obrotowe, kartoteki na teczki/skoroszyty),
  • sortowanie dokumentów (skoroszyty z zaciskiem, skoroszyt do segregatora, skoroszyty zawieszane, koszulki z PP, obwoluty przezroczyste, obwoluty do zawieszania, etui na dokumenty teczki z gumką, teczka organizacyjna, teczki zawieszkowe (teczki zawieszane), teczki ofertowe (duralook), kartoteki, kasetki, przekładki, przekładki),
  • wizytowniki,
  • clipboardy - deski z klipem,
  • przyborniki na biurko,
  • produkty samoprzylepne,
  • kosze i pojemniki,
  • przechowywanie CD.

Wyposażenie do biura służące do sortowania dokumentów sprawia, że wydajność pracowników i studentów w pracy z dokumentami (notatkami, katalogami, konspektami) jest optymalna. Wyposażenie do biura, służące do sortowania dokumentów, pozwala na zorganizowanie miejsca pracy w taki sposób, by zapewnić jego zgodność z zasadami ergonomii i organizacji pracy poprzez:

  • nie tylko możliwość przechowywania dokumentów, ale również ich sortowanie,
  • możliwość sortowania w segregatorach i teczkach zawieszkowych, które pasuję do mobilnych mebli biurowych,
  • wykonanie z trwałych materiałów, zapewniających długą żywotność,
  • wykonanie z surowców po recyklingu lub z możliwością poddania recyklingowi.

Dodatkowo artykuły z podkategorii sortowanie dokumentów dostępne są w wielu kolorach, z różnymi mechanizmami, z różnych surowców, a dodatkowo są również kompatybilne z meblami dostępnymi w naszej ofercie. Dzięki temu każdy użytkownik może je dopasować do swoich potrzeb i swoich metod pracy.

Oferowane artykuły do sortowania dokumentów z kategorii Przechowywanie i organizacja dokumentów zostały stworzone z uwzględnieniem zasad ergonomii w organizacji stanowiska pracy (wybrane modele). W asortymencie produkty do biura renomowanych firm jak Durable, Stabilo, Maped i inne.