Nowy Wyprzedaż! Piłka gimastyczna masująca BB 003 56 cm Body Sculpture Zobacz większe

Piłka gimastyczna masująca BB 003 56 cm Body Sculpture

BB 003 56cm

Nowy

Body Sculpture

Piłka gimnastyczna masująca BB 003 56 cm Body Sculpture jest przeznaczona jest do wszelkich ćwiczeń ruchowych.

Więcej szczegółów

If you want to save you customization, you have to be a registrered user

Login

Więcej informacji

Opis produktu:

  • Piłki masujące, zwane również piłkami sensorycznymi, wykorzystuje się w terapii dziecięcej, a także w treningu ogólnorozwojowym.
  • Nie tylko pomaga to wzmocnić mięśnie grzbietu, zwiększyć ruchomość w stawach, poprawy kondycji oraz koordynacji i schorzeniach neurologicznych, ale również w korekcji wad postawy.
  • Wykonana została z gumy najwyższej jakości.
  • Wyposażona jest w dodatkowe wypustki/kolce służące do masażu.
  • Maksymalne obciążenia statyczne oraz dynamiczne do - 250 kg.
  • Piłka o średnicy - 56 cm.
  • Idealna jest dla osób ze wzrostem od 151-165 cm.

Zastosowanie:

  • Piłka wykorzystywana jest do ćwiczeń ogólnorozwojowych, korekcji wad postawy oraz rehabilitacji kręgosłupa.
  • Stosuje się ją też do treningów, fitnessu i pilates.
  • Piłka świetnie nadaje się także do wzmacniania mięśni grzbietu, zwiększania ruchomości w stawach, jak i korekcji wad postawy.
  • Świetną skuteczność ćwiczeń z piłką uzyskasz dzięki niestabilnej bazie, która w czasie ćwiczeń konkretnych mięśni dodatkowo aktywizuje mięśnie posturalne takie jak: brzuch, plecy, boki, czy pośladki.
  • To pomaga utrzymać ciało oraz piłkę w pożądanej pozycji.
  • W praktyce oznacza to, że w czasie normalnego treningu, nie tylko ćwiczysz konkretne mięśnie, ale także poprawiasz swoją równowagę, ale również pracujesz nad lepszą postawą oraz zapobiegasz problemom z kręgosłupem.
  • Wykorzystanie piłki podczas treningu, daje dodatkowe wyzwania Twojemu ciału, co pozwala zwiększyć zakresy ruchu oraz jednocześnie zapobiega nadwyrężaniu stawów.
  • Ćwiczenia wraz z piłką poprawią Twoją propriorecepcję, czyli tzw. umiejętność czucia ciała w przestrzeni.
  • Piłka również wykorzystywana jest w leczeniu schorzeń neurologicznych.

Występują różne rozmiary piłek:

Wielkość piłki dopasowuje się do wzrostu użytkownika:  

  • 56 cm - do wzrostu - 151-165 cm.
  • 65 cm - do wzrostu - 166-180 cm.
  • 76 cm - do wzrostu - 181-190 cm.

Ćwiczenia:

I. Ćwiczenia górnej części ciała:

  • 1. Umieść piłkę pod brzuchem oraz górną częścią ud.
  • Dłonie połóż płaska na podłodze przed sobą, a ramiona ułóż wygodnie na bokach, sięgając jak najdalej do przodu.
  • Następnie przyciągnij ciało po piłce do przodu, do chwili, gdy ręce nie znajdą się bezpośrednio pod ramionami i przytrzymaj tą pozycję przez sekundę, a potem powróć do pozycji startowej.
  • Ćwiczenie powtórz z 10-15 razy i pamiętaj o oddechu wykonując trudniejszą jego część, gdzie musisz wydychać powietrze ustami, wymawiając przy tym nieme "H".
  • 2. Piłkę umieść pod brzuchem poniżej swojej klatki piersiowej oraz wyprostuj nogi.
  • Ręce ułóż płasko na podłodze przed sobą, a ramiona osobno.
  • Wraz z wdechem opuszczaj na rękach klatkę piersiową do podłogi i przytrzymaj sekundę, a następnie z wydechem odepchnij się z powrotem do góry.
  • Powtórz ćwiczenie z 10-15 razy.
  • 3. Piłkę umieść pod plecami.
  • Ramiona skrzyżuj płasko na klatce piersiowej.
  • Następnie skręć prawe ramię ku lewej nodze i przytrzymaj przez sekundę, a potem wróć do poprzedniej pozycji.
  • Potem zrób to samo z lewym ramieniem, do prawej nogi.
  • Ruch wykonuj powoli oraz dokładnie i pamiętaj, aby wydychać powietrze w momencie skrętu tułowia do kolana, a wdychać w czasie wracania do pozycji początkowej.
  • Ćwiczenie powtórz z 10 razy.

II. Ćwiczenia dolnej części ciała:

  • 1. Połóż się na plecach na podłodze, a ręce ułóż wzdłuż tułowia po bokach.
  • Wyprostowane nogi połóż na piłce, aby stopy oraz łydki leżały na piłce, a ciało tworzyło linię prostą.
  • Wdychając powietrze staraj się uciskać piłkę piętami oraz toczyć ją w kierunku pośladków, póki pod kolanami nie zostanie utworzony kąt prosty.
  • Przytrzymaj sekundę, a następie w wydechem wróć do pozycji startowej.
  • Ćwiczenie powtórz z 10-15 razy.
  • 2. Połóż się na lewym boku i ugnij ramię pod kątem prostym, a potem podeprzyj ciało, a drugą ręką podeprzyj się z przodu.
  • Połóż prawe kolano na piłce, a lewą nogę zegnij na podłodze.
  • Staraj się naciskać prawą nogą na piłkę.
  • Przytrzymaj sekundę.
  • Weź głęboki wdech i po chwili z wydechem powtórz to ćwiczenie z 10-15 razy.
  • Następnie zmień stronę i rób to samo.
  • 3. Uklęknij na lewej nodze oraz oprzyj ciało na piłce, a ręce ułóż na piłce przed sobą.
  • Wyprostuj potem prawą nogę i obciągnij palce oraz przyj się na podłodze.
  • Następnie powoli podnoś prawą nogę aż do linii bioder i nie wyżej, równolegle do podłogi i przytrzymaj przez sekundę.
  • Później wróć do pozycji początkowej.
  • Ćwiczenie powtórz z 10-15 razy.
  • Potem zmień strony i powtarzaj wszystko na prawym boku.

Ważne:

  • Gwarancja obejmuje 24 miesiące.
  • Do piłki dołączona jest instrukcja obsługi wraz z ćwiczeniami.

30 Produkty z tej samej kategorii:

Opinie